Podpis elektroniczny
Załatwiaj Swoje sprawy bez wychodzenia z domu!
259,00 zł
netto
-
Fizyczny nośnik twojego podpisu w postaci karty
-
Karta w standardowym rozmiarze mieszcząca się do każdego portfela
-
Mieści do trzech certyfikatów
-
Czytnik podłączany za pomocą USB do komputera
219,00 zł
netto
-
Fizyczny nośnik twojego podpisu w postaci karty
-
Karta w standardowym rozmiarze mieszcząca się do każdego portfela
-
Mieści do trzech certyfikatów
-
Czytnik podłączany za pomocą USB do komputera
299,00 zł
netto
-
Fizyczny nośnik twojego podpisu w postaci karty
-
Karta w standardowym rozmiarze mieszcząca się do każdego portfela
-
Mieści do trzech certyfikatów
-
Czytnik podłączany za pomocą USB do komputera
259,00 zł
netto
-
Fizyczny nośnik twojego podpisu w postaci karty
-
Karta w standardowym rozmiarze mieszcząca się do każdego portfela
-
Mieści do trzech certyfikatów
-
Czytnik podłączany za pomocą USB do komputera
399,00 zł
netto
-
Fizyczny nośnik twojego podpisu w postaci karty
-
Karta w standardowym rozmiarze mieszcząca się do każdego portfela
-
Mieści do trzech certyfikatów
-
Czytnik podłączany za pomocą USB do komputera
339,00 zł
netto
-
Fizyczny nośnik twojego podpisu w postaci karty
-
Karta w standardowym rozmiarze mieszcząca się do każdego portfela
-
Mieści do trzech certyfikatów
-
Czytnik podłączany za pomocą USB do komputera
Nie wiesz co wybrać?
Skontaktuj się z nami
Wybierz dogodną dla siebie opcję
Porównaj nasze usługi
Zdalna usługa | Usługa stacjonarna lub z dojazdem | |
---|---|---|
Cena usługi | 150zł netto / 184,50zł brutto | 250zł netto / 307,50zł brutto |
Wydanie certyfikatu w ciągu 30 minut | ||
Wsparcie po wydaniu certyfikatu | ||
Przedłużenie ważności podpisu | ||
Możliwość negocjcacji cen przy większej ilości podpisów | ||
Możliwość płatności gotówką | – | |
Możliwość płatności kartą | – | |
Możliwość płatności przelewem | ||
Instalacja i testy | ||
Wymagany program do zdalnego sterowania komupterem | – | |
Koszt dostawy zestawu | Kurier 20zł | Dojazd do klienta z podpisem w cenie usługi |
Dostęp do kamerki internetowej lub telefonu | – | |
Dowóz pakietu | Następnego dnia roboczego | Pakiet dostępny od ręki |
Pytania
Oto odpowiedzi na często zadawane pytania. Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć więcej na temat podpisów lub naszej oferty, zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego.
Do podpisu elektronicznego zalecana jest aplikacja SmartSign. Tuż po otwarciu dokumentu w programie, za pomocą myszki rozciągamy kwadracik na dowolnej stronie, w którym pojawi się nasz znak graficzny. Jeżeli na komputerze mamy nasz własny, spersonalizowany znak graniczny podpisu, możemy go z łatwością dodać w aplikacji.
Aby dodać swój podpis w Płatniku należy w MENU po lewej stronie wybrać zakładkę „podpis elektroniczny”, po czym kliknąć „Certyfikaty”. W ramce, która nam się wyświetli, w dowolnym miejscu należy kliknąć prawym przyciskiem myszki, a następnie wybrać „Rejestruj certyfikat kwalifikowany”.
Ilość plików nie powinna przekraczać 10000. Jak jednak zalecają twórcy aplikacji, rekomendowana ilość to 5000.
Testy przeprowadzone w aplikacji wykazują, że za jej pomocą można podpisywać pliki o wielkości nawet do 25 MB.
Po trzykrotnym błędnym wpisaniu kodu PIN oraz trzykrotnym błędnym wpisaniu kodu PUK nasz certyfikat został zablokowany. Niestety w takim przypadku nie ma możliwości odzyskania żadnego z powyższych kodów. Należy ponownie dokonać zakupu karty oraz aktywować nowy certyfikat.
Certyfikat kwalifikowany można unieważnić w każdej chwili. Łączy się to z rozwiązaniem umowy pomiędzy użytkownikiem (Subskrybentem) a Certum. Aby to zrobić wystarczy zalogować się na swoje konto na stronie Certum i przy swoim certyfikacie rozwinąć menu oznaczone trzema kropkami. Jedną z opcji, które pojawią się nam na ekranie będzie właśnie „unieważnij”. Po kliknięciu i przejściu przez intuicyjny proces, nasz certyfikat przestanie być ważny.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej
przejdź do bazy wiedzy bądź skontaktuj się bezpośrednio z nami.