Skip to main content

Podpis elektroniczny

Załatwiaj swoje sprawy bez wychodzenia z domu!

Podpis elektroniczny w zestawie z kartą i czytnikiem Certum Mini

259,00 zł

netto

    • Kompaktowy rozmiar karty w czytniku wielkości pendriva
    • Mieści do trzech certyfikatów
    • Do użytku na każdym komputerze
  • Karta z czytnikiem w zestawie

Podpis elektroniczny w zestawie z kartą bez czytnika Certum Mini

219,00 zł

netto

  • Kompaktowy rozmiar karty w czytniku wielkości pendriva
  • Mieści do trzech certyfikatów
  • Do użytku na każdym komputerze
Podpis elektroniczny w zestawie z kartą i czytnikiem Certum Mini

299,00 zł

netto

  • Dodatkowe zabezpieczenie w postaci fizycznego nośnika
  • Kompaktowy rozmiar karty w czytniku wielkości pendriva
  • Mieści do trzech certyfikatów
  • Do użytku na każdym komputerze
Podpis elektroniczny w zestawie z kartą bez czytnika Certum Mini

259,00 zł

netto

  • Dodatkowe zabezpieczenie w postaci fizycznego nośnika
  • Kompaktowy rozmiar karty w czytniku wielkości pendriva
  • Mieści do trzech certyfikatów
  • Do użytku na każdym komputerze
Podpis elektroniczny w zestawie z kartą i czytnikiem Certum Mini

399,00 zł

netto

  • Dodatkowe zabezpieczenie w postaci fizycznego nośnika
  • Kompaktowy rozmiar karty w czytniku wielkości pendriva
  • Mieści do trzech certyfikatów
  • Do użytku na każdym komputerze
Podpis elektroniczny w zestawie z kartą bez czytnika Certum Mini

339,00 zł

netto

  • Dodatkowe zabezpieczenie w postaci fizycznego nośnika
  • Kompaktowy rozmiar karty w czytniku wielkości pendriva
  • Mieści do trzech certyfikatów
  • Do użytku na każdym komputerze

    Nie wiesz co wybrać?
    Skontaktuj się z nami

    Wybierz dogodną dla siebie opcję

    Porównaj nasze usługi

    Zdalna usługa Usługa stacjonarna lub z dojazdem
    Cena usługi 150zł netto / 184,50zł brutto 250zł netto / 307,50zł brutto
    Wydanie certyfikatu w ciągu 30 minut
    Wsparcie po wydaniu certyfikatu
    Przedłużenie ważności podpisu
    Możliwość negocjcacji cen przy większej ilości podpisów
    Możliwość płatności gotówką
    Możliwość płatności kartą
    Możliwość płatności przelewem
    Instalacja i testy
    Wymagany program do zdalnego sterowania komupterem
    Koszt dostawy zestawu Kurier 20zł Dojazd do klienta z podpisem w cenie usługi
    Dostęp do kamerki internetowej lub telefonu
    Dowóz pakietu Następnego dnia roboczego Pakiet dostępny od ręki

    Pytania

    Oto odpowiedzi na często zadawane pytania. Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć więcej na temat podpisów lub naszej oferty, zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego

    Jak podpisywać dokumenty ze znacznikiem graficznym?

    Do podpisu elektronicznego zalecana jest aplikacja SmartSign. Tuż po otwarciu dokumentu w programie, za pomocą myszki rozciągamy kwadracik na dowolnej stronie, w którym pojawi się nasz znak graficzny. Jeżeli na komputerze mamy nasz własny, spersonalizowany znak graniczny podpisu, możemy go z łatwością dodać w aplikacji.

    Jak zmienić certyfikat w płatniku – jak dodać nowy?

    Aby dodać swój podpis w Płatniku należy w MENU po lewej stronie wybrać zakładkę „podpis elektroniczny”, po czym kliknąć „Certyfikaty”. W ramce, która nam się wyświetli, w dowolnym miejscu należy kliknąć prawym przyciskiem myszki, a następnie wybrać „Rejestruj certyfikat kwalifikowany”.

    Ile dokumentów można podpisać w aplikacji proCertum SmartSign na raz?

    Ilość plików nie powinna przekraczać 10000. Jak jednak zalecają twórcy aplikacji, rekomendowana ilość to 5000.

    Jakiej wielkości pliki można podpisywać w aplikacji proCertum SmartSign?

    Testy przeprowadzone w aplikacji wykazują, że za jej pomocą można podpisywać pliki o wielkości nawet do 25 MB.

    Wpisałem trzy razy błędnie kod PUK. Jak odzyskać dostęp do podpisu?

    Po trzykrotnym błędnym wpisaniu kodu PIN oraz trzykrotnym błędnym wpisaniu kodu PUK nasz certyfikat został zablokowany. Niestety w takim przypadku nie ma możliwości odzyskania żadnego z powyższych kodów. Należy ponownie dokonać zakupu karty oraz aktywować nowy certyfikat.

    Czy mogę unieważnić certyfikat?

    Certyfikat kwalifikowany można unieważnić w każdej chwili. Łączy się to z rozwiązaniem umowy pomiędzy użytkownikiem (Subskrybentem) a Certum. Aby to zrobić wystarczy zalogować się na swoje konto na stronie Certum i przy swoim certyfikacie rozwinąć menu oznaczone trzema kropkami. Jedną z opcji, które pojawią się nam na ekranie będzie właśnie „unieważnij”. Po kliknięciu i przejściu przez intuicyjny proces, nasz certyfikat przestanie być ważny.

    Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej
    przejdź do bazy wiedzy bądź skontaktuj się bezpośrednio z nami.