Skip to main content

Podpis elektroniczny

Załatwiaj Swoje sprawy bez wychodzenia z domu!

Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign

299,00 zł

netto

  • Mobilne rozwiązanie bez fizycznego nośnika
  • Możliwość podpisywania dokumentów na komputerze jak i telefonie
  • Intuicyjna i prosta w użytkowaniu aplikacja
Przeniesienie podpisu elektronicznego z karty do aplikacji mobilnej SimplySign

199,00 zł

netto

  • Mobilne rozwiązanie bez fizycznego nośnika
  • Możliwość podpisywania dokumentów na komputerze jak i telefonie
  • Intuicyjna i prosta w użytkowaniu aplikacja
Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign

389,00 zł

netto

  • Mobilne rozwiązanie bez fizycznego nośnika
  • Możliwość podpisywania dokumentów na komputerze jak i telefonie
  • Intuicyjna i prosta w użytkowaniu aplikacja
Przeniesienie podpisu elektronicznego z karty do aplikacji mobilnej SimplySign

299,00 zł

netto

  • Mobilne rozwiązanie bez fizycznego nośnika
  • Możliwość podpisywania dokumentów na komputerze jak i telefonie
  • Intuicyjna i prosta w użytkowaniu aplikacja
Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign

479,00 zł

netto

  • Mobilne rozwiązanie bez fizycznego nośnika
  • Możliwość podpisywania dokumentów na komputerze jak i telefonie
  • Intuicyjna i prosta w użytkowaniu aplikacja
Przeniesienie podpisu elektronicznego z karty do aplikacji mobilnej SimplySign

399,00 zł

netto

  • Mobilne rozwiązanie bez fizycznego nośnika
  • Możliwość podpisywania dokumentów na komputerze jak i telefonie
  • Intuicyjna i prosta w użytkowaniu aplikacja

Nie wiesz co wybrać?
Skontaktuj się z nami

Wybierz dogodną dla siebie opcję

Porównaj nasze usługi

Zdalna usługa Usługa stacjonarna lub z dojazdem
Cena usługi 150zł netto / 184,50zł brutto 250zł netto / 307,50zł brutto
Wydanie certyfikatu w ciągu 30 minut
Wsparcie po wydaniu certyfikatu
Przedłużenie ważności podpisu
Możliwość negocjcacji cen przy większej ilości podpisów
Możliwość płatności gotówką
Możliwość płatności kartą
Możliwość płatności przelewem
Instalacja i testy
Wymagany program do zdalnego sterowania komupterem
Koszt dostawy zestawu Kurier 20zł Dojazd do klienta z podpisem w cenie usługi
Dostęp do kamerki internetowej lub telefonu
Dowóz pakietu Następnego dnia roboczego Pakiet dostępny od ręki

Pytania

Oto odpowiedzi na często zadawane pytania. Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć więcej na temat podpisów lub naszej oferty, zachęcamy do kontaktu telefonicznego bądź mailowego

Jak podpisywać dokumenty ze znacznikiem graficznym?

Do podpisu elektronicznego zalecana jest aplikacja SmartSign. Tuż po otwarciu dokumentu w programie, za pomocą myszki rozciągamy kwadracik na dowolnej stronie, w którym pojawi się nasz znak graficzny. Jeżeli na komputerze mamy nasz własny, spersonalizowany znak graniczny podpisu, możemy go z łatwością dodać w aplikacji.

Jak zmienić certyfikat w płatniku – jak dodać nowy?

Aby dodać swój podpis w Płatniku należy w MENU po lewej stronie wybrać zakładkę „podpis elektroniczny”, po czym kliknąć „Certyfikaty”. W ramce, która nam się wyświetli, w dowolnym miejscu należy kliknąć prawym przyciskiem myszki, a następnie wybrać „Rejestruj certyfikat kwalifikowany”.

Ile dokumentów można podpisać w aplikacji proCertum SmartSign na raz?

Ilość plików nie powinna przekraczać 10000. Jak jednak zalecają twórcy aplikacji, rekomendowana ilość to 5000.

Jakiej wielkości pliki można podpisywać w aplikacji proCertum SmartSign?

Testy przeprowadzone w aplikacji wykazują, że za jej pomocą można podpisywać pliki o wielkości nawet do 25 MB.

Wpisałem trzy razy błędnie kod PUK. Jak odzyskać dostęp do podpisu?

Po trzykrotnym błędnym wpisaniu kodu PIN oraz trzykrotnym błędnym wpisaniu kodu PUK nasz certyfikat został zablokowany. Niestety w takim przypadku nie ma możliwości odzyskania żadnego z powyższych kodów. Należy ponownie dokonać zakupu karty oraz aktywować nowy certyfikat.

Czy mogę unieważnić certyfikat?

Certyfikat kwalifikowany można unieważnić w każdej chwili. Łączy się to z rozwiązaniem umowy pomiędzy użytkownikiem (Subskrybentem) a Certum. Aby to zrobić wystarczy zalogować się na swoje konto na stronie Certum i przy swoim certyfikacie rozwinąć menu oznaczone trzema kropkami. Jedną z opcji, które pojawią się nam na ekranie będzie właśnie „unieważnij”. Po kliknięciu i przejściu przez intuicyjny proces, nasz certyfikat przestanie być ważny.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej
przejdź do bazy wiedzy bądź skontaktuj się bezpośrednio z nami.